Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες

Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες που έχουν ολοκληρωθεί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας:

Βαλακώστα, Μ. (2007). Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε παιδιά προσχολικής αγωγής μέσα από το δραματικό παιχνίδι και τη διήγηση ιστοριών: το φαινόμενο του μαγνητισμού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Δ. Κακανά


Βίλλα, Α.Ε. (2016). Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού για τη Διδασκαλία των Δεκαδικών Αριθμών στο Δημοτικό Σχολείο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Τ. Τριανταφυλίδης


Γιαννακοπούλου, Ε. (2013). Μουσική και Μαθηματικά στον Μουσειακό Χώρο: Μία διερεύνηση των μαθησιακών διαστάσεων εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Π. Κανελλόπουλος


Γονιτσιώτη, Χ. (2007). Οι εικονικές αναπαραστάσεις στην κατανόηση και εξήγηση φαινομένων των Φυσικών Επιστημών: χρησιμότητα, δυσκολίες και ετοιμότητα χρήσης τους από παιδιά του δημοτικού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Φ. Μπονώτη


Γραμμένου, Α. (2020). Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός βιντεομαθήματος για τη προσέγγιση ενός γεωλογικού φαινόμενου. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Β. Κόλλιας


Ευθυμίου, Ε. (2013). Αναμόρφωση σχολικής αυλής: Στάσεις και απόψεις παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Α. Μιχαλοπούλου


Καρρά Γ. (2016). Σχεδιασμός Και Ανάπτυξη Ενός Σοβαρού Παιχνιδιού Για Την Περιστροφική Συμμετρία. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Τ. Τριανταφυλίδης


Κούλου, Α. (2019). Διερεύνηση της επιρροής του ήχου στη σχέση των παιδιών με το άμεσο περιβάλλον τους. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Ι. Τσεβρένη, Π. Κανελλόπουλος, Ν. Νικονάνου


Κούτρα, Μ. (2009).  «Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι»:  Ένα διαθεματικό πρόγραμμα αστρονομίας για παιδιά δημοτικού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Δ. Κακανά


Μαθιουδάκη, Ε. (2018). Σχεδιασμός & Ανάπτυξη ενός Ψηφιακού Παιχνιδιού για τη Διδασκαλία των Φάσεων της Σελήνης. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Β. Κόλλιας


Μανδράκης, Α. (2008).  Το ηλεκτρονικό παιχνίδι: καταγραφή και ανάλυση περιεχομένου της σχετικής αρθρογραφίας έξι ελληνικών εφημερίδων στην εξαετία 2001-2006. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Τ. Τσιλιμένη


Μπαζάνη, Ε. (2017). Η Διαμεσολαβητική Επίδραση Ενός Προγράμματος Δραστηριοτήτων Στο Μετασχηματισμό Των Καθημερινών Σε Επιστημονικές Έννοιες: Μια Μελέτη Περίπτωσης Νηπίων Με Το Παιχνίδι Crayon Physics Deluxe. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Ι. Χρηστίδου


Νάρη, Α. (2018). Επικοινωνιακή ποιότητα ψηφιακών πολυτροπικών μηνυμάτων και χαρακτηριστικών που την επηρεάζουν: Μια διερευνητική μελέτη. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Χ. Καραγιαννίδης, Β. Κόλλιας


Νάρη, Ε. (2018). Σχεδιασμός & Ανάπτυξη ενός Ψηφιακού Παιχνιδιού με θέμα το φαινόμενο της εξαφάνισης της Καφέ Αρκούδας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Σ. Παρασκευόπουλος, Χ. Καραγιαννίδης


Νούσια, Α. (2008). Βιντεοπαιχνίδια: απόψεις παιδιών, τρόποι μάθησης και έμφυλες διαφορές.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Φ. Μπονώτη


Ντασιώτη, Ό. (2019). Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού για την ευαισθητοποίηση απέναντι στον πόλεμο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Κ. Μάγος, Π. Πολίτης


Νταφούλη, Ε. (2008).  Οι στάσεις εφήβων μαθητών απέναντι στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Γ. Αμπακούμκιν


Οικονόμου, Ε. (2008). Η έννοια του οικοσυστήματος σε ταινίες κινουμένων σχεδίων για παιδιά: Ανάλυση και προτάσεις παιδαγωγικής αξιοποίησης. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Μ. Παπαδοπούλου


Πετροδασκαλάκη, Ε. (2014). Σχεδιασμός Και Ανάπτυξη Ενός Ψηφιακού Παιχνιδιού Για Τη Διδασκαλία Του Κύκλου Του Νερού Στις Μικρές Ηλικίες. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Ι. Χρηστίδου


Σακκάς Α. (2014). Διερεύνηση Του Διαμεσολαβητικού Ρόλου Του Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού Crayon Physics Deluxe Στην Κατανόηση Εννοιών Μηχανικής Μαθητών Ε' Δημοτικού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Σ. Ασημόπουλος


Σαμαλτάνη, Δ. (2007). Σχεδιασμός, υλοποίηση και  αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος για το νερό και την εξοικονόμησή του στην προσχολική εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Μ. Παπαδοπούλου


Σαμαράς, Γ. (2009). Οι αναπαραστάσεις μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον/την επιστήμονα και τη δραστηριότητά του/της: Διερεύνηση των παραγόντων που τις διαμορφώνουν. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Φ. Μπονώτη


Στεργίου,  Ε. (2008).    Διερευνώντας  τη  σκέψη  των  μικρών  παιδιών  για  βασικές γεωμετρικές έννοιες. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Δ. Κακανά


Στώικος, Ι. (2008). «Ζώα στο Διάστημα» : Παραμύθι σε ένα εικονικό περιβάλλον. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Α. Χρονάκη, Β. Μπουρδάκης 


Τεμπέλη, Κ. (2019). Διαμορφώνοντας το χώρο της τάξης του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά με την αξιοποίηση υλικών της φύσης. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Ι. Τσεβρένη, Κ. Μπότσογλου


Τούλα, Χ. (2018). Η επίδραση της ύπαρξης ερωτήσεων εστίασης σε εκπαιδευτικό ψηφιακό βίντεο σε δηλωτική γνώση: μια πειραματική μελέτη με μαθητές μεγάλων τάξεων Δημοτικού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Β. Κόλλιας, Π. Πολίτης


Τίγκα, Α. (2018). Διερευνώντας το πλαίσιο συμμετοχής των παιδιών προσχολικής ηλικίας στη διαμόρφωση της αυλής του σχολείου τους. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Ι. Τσεβρένη, Β. Χρηστίδου. Δ. Κακανά


Χαδαυτούρη Α. (2010). Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών ως γνωστικών εργαλείων σε ένα περιβαλλοντικό θέμα. Μια έρευνα – δράση. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Η. Καρασαββίδης, Δ. Κακανά


Χατζίκου, Μ. (2012). Απόψεις νηπιαγωγών για τις αποκρίσεις και τις επιδόσεις των δυο φύλων στις φυσικές επιστήμες και αξιοποίηση των ενδιαφερόντων τους κατά τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.

Επίβλεψη: Β. Χρηστίδου, Κ. Μάγος